_id concertId eventType label payload position createdAt updatedAt updated_at
6900bd2dc3dd566383bc1f71
6900bc66c3dd566383bc1f70
BEFORE_CONCERT
ekran główny;formularz;progrm;o projekcie
{
  "title": "Koncert Kompozytorski",
  "subtitle": "Koncert badawczy w ramach projktu Co czują Wrocławianie?",
  "pieces": [
    {
      "composerName": "Julia Łabowska",
      "pieceTitle": "Kwartet smyczkowy",
      "durationSeconds": 360,
      "pieceDescription": "Burza jest utworem, który powstał jako jedno z wielu zadań na zajęcia z kontrapunktu. Składa się on z dwóch części– Burza i Tęcza. Pomimo, że kompozytorka nie jest zwolenniczką klasycznej harmonii, to zarówno tematy jak i współbrzmienia występujące w tym utworze mocno utrwaliły się w jej pamięci. Poprzez tę kompozycję autorka chce przekazać odbiorcom, że nawet po trudniejszych okresach w życiu w końcu przychodzi wyzwalająca ulga oraz wskazuje, że czasami prostota wcale nie jest gorszym wyborem.",
      "performers": [
        {
          "name": "Zuzanna Horna",
          "instrument": "Skrzypce I"
        },
        {
          "name": "Natalia Burnagiel",
          "instrument": "Skrzypce II"
        },
        {
          "name": "Julia Łabowska",
          "instrument": "Altówka"
        },
        {
          "name": "Marysia Kokoszka",
          "instrument": "Wiolonczela"
        }
      ],
      "piecePosition": 1,
      "pieceId": "kwartet-smyczkowy-julia-labowska-1"
    },
    {
      "composerName": "Anastazja Delebarre-Debay",
      "pieceTitle": "Miniatury fortepianowe",
      "durationSeconds": 360,
      "pieceDescription": "Trzy miniatury fortepianowe to krótki cykl dźwiękowych szkiców, w których każdy utwór eksploruje inną przestrzeń interwałową. Księżyc zasypia to gra z brzmieniem gamy całotonowej, żartobliwa kołysanka dla nieistniejącego snu, w której lekkość dźwięków zderza się z subtelną ironią. Druga miniatura, pozbawiona tytułu rozwija się spiralnie, stopniowo ujawniając złożoność półtonowych relacji – jest pełna załamań rytmu i drobnych przesunięć, które akcentują relatywność ruchu i pulsu. To muzyka surowa, lecz precyzyjnie skonstruowana w napięciu i asymetrii. Seid Eari – anagram Dies irae – wykorzystuje znany motyw, z uśmiechem demaskując jego patos. Całość tworzy miniaturowy łańcuch brzmień, krótki, błyskotliwy, z przymrużeniem oka.",
      "performers": [
        {
          "name": "Dawid Grenda",
          "instrument": "Fortepian"
        }
      ],
      "piecePosition": 2,
      "pieceId": "miniatury-fortepianowe-anastazja-delebarre-debay-2"
    },
    {
      "composerName": "Michał Kulbacki",
      "pieceTitle": "Fantazja",
      "durationSeconds": 420,
      "pieceDescription": "Za podstawowy środek kompozycji uchodzić muszą glissanda, rozedrgania i wszelkie inne sonorystyczne ozdóbki. To właśnie pod ich sztandarem ma rozgrywać się cała narracja, a przede wszystkim instrumentalny, spojony ze sobą dewiacją dialog.",
      "performers": [
        {
          "name": "Maria Kokoszka",
          "instrument": "Wiolonczela"
        },
        {
          "name": "Kinga Przekota",
          "instrument": "Kontrabas"
        }
      ],
      "piecePosition": 3,
      "pieceId": "fantazja-michal-kulbacki-3"
    },
    {
      "composerName": "Tomasz Śledziona",
      "pieceTitle": "Yume no Ito, Utsutsu no Ito?",
      "durationSeconds": 360,
      "pieceDescription": "Yume no Ito, Utsutsu no Ito? - Nić snu, nić jawy? to utwór na skrzypce solo skonstruowany z wariacji na temat orientalny. Delikatny, nostalgiczny dźwięk skrzypiec snuje dwie nici, prowadzi słuchacza przez świat, w którym rzeczywistość splata się ze snem.",
      "performers": [
        {
          "name": "Zuzanna Horna",
          "instrument": "Skrzypce"
        }
      ],
      "piecePosition": 4,
      "pieceId": "yume-no-ito-tomasz-sledziona-4"
    },
    {
      "composerName": "Oskar Hrankowski",
      "pieceTitle": "Sonata in C",
      "durationSeconds": 630,
      "pieceDescription": "Sonata na trąbkę i fortepian jest utrzymana w neoklasycznej stylistyce. Utwór stanowi pierwsze zmierzenie się kompozytora z klasyczną formą sonaty. Cały utwór skupiony jest wokół centrum tonalnego C. Dzieło składa się z 3 części:\n I. Moderately Fast (umiarkowanie szybko) -- pomimo majestatycznego charakteru cechuje ją swobodne podejście kompozytora do formy sonatowej. Została oparta na harmonice kwartowej i kwintowej oraz polimodalności.\n II. Slowly (powoli) – kompozytor stosuje trzyczęściową formę ABA, gdzie część „A” oparta została na skali chromatycznej oraz współbrzmieniach tercjowych. Ten dobór skali i interwału tercji spowija fragment aurą tajemniczości.  Część B  kontrastuje z poprzednią poprzez liryzm liryczna oraz nie stroni od nawiązań do tonalności. \n III. Presto (śpiesznie) – energiczna część oparta na skali oktatonicznej i sekundowych współbrzmieniach w partii fortepianu. Ważnym zabiegiem jest naprzemienne stosowanie przez kompozytora metrów 6/8 i 5/8.",
      "performers": [
        {
          "name": "Karol Golema",
          "instrument": "Trąbka"
        },
        {
          "name": "Dawid Grenda",
          "instrument": "Fortepian"
        }
      ],
      "piecePosition": 5,
      "pieceId": "sonata-in-c-oskar-hrankowski-5"
    }
  ]
}
0
1761656109589
1761656109589
1761671131307
6900bd42c3dd566383bc1f72
6900bc66c3dd566383bc1f70
APP_GUIDE
etykieta korzystania z telefonów
{}
1
1761656130483
1761656130483
6900bd5ac3dd566383bc1f73
6900bc66c3dd566383bc1f70
SLIDER_DEMO
instrukcja obsługi rejestracji napięcia muzycznego
{}
2
1761656154943
1761656154943
6900bd7ac3dd566383bc1f74
6900bc66c3dd566383bc1f70
PIECE_ANNOUNCEMENT
1. Julia Łabowska Kwartet
{
  "composerName": "Julia Łabowska",
  "pieceTitle": "Kwartet smyczkowy",
  "durationSeconds": 360,
  "pieceDescription": "Burza jest utworem, który powstał jako jedno z wielu zadań na zajęcia z kontrapunktu. Składa się on z dwóch części– Burza i Tęcza. Pomimo, że kompozytorka nie jest zwolenniczką klasycznej harmonii, to zarówno tematy jak i współbrzmienia występujące w tym utworze mocno utrwaliły się w jej pamięci. Poprzez tę kompozycję autorka chce przekazać odbiorcom, że nawet po trudniejszych okresach w życiu w końcu przychodzi wyzwalająca ulga oraz wskazuje, że czasami prostota wcale nie jest gorszym wyborem.",
  "performers": [
    {
      "name": "Zuzanna Horna",
      "instrument": "Skrzypce I"
    },
    {
      "name": "Natalia Burnagiel",
      "instrument": "Skrzypce II"
    },
    {
      "name": "Julia Łabowska",
      "instrument": "Altówka"
    },
    {
      "name": "Marysia Kokoszka",
      "instrument": "Wiolonczela"
    }
  ],
  "piecePosition": 1,
  "pieceId": "kwartet-smyczkowy-julia-labowska-1"
}
5
1761656186397
1761656186397
1761671168093
6900bda4c3dd566383bc1f75
6900bc66c3dd566383bc1f70
TENSION_MEASUREMENT
1. Julia Łabowska Kwartet
{
  "pieceId": "kwartet-smyczkowy-julia-labowska-1"
}
6
1761656228298
1761656228298
1761656338174
6900bdcdc3dd566383bc1f76
6900bc66c3dd566383bc1f70
OVATION
PRZED utworem
{
  "message": "Przygotuj się do rejestracji napięcia muzycznego"
}
4
1761656269965
1761656269965
1761671445599
6900bde7c3dd566383bc1f77
6900bc66c3dd566383bc1f70
OVATION
PO utworze
{
  "message": "Dziękujemy za przesłanie odpowiedzi, za chwilę kolejny utwór."
}
3
1761656295005
1761656295005
1761656345899
6900be3ec3dd566383bc1f78
6900bc66c3dd566383bc1f70
PIECE_ANNOUNCEMENT
2. Anastazja Delabare-Debay
{
  "composerName": "Anastazja Delebarre-Debay",
  "pieceTitle": "Miniatury fortepianowe",
  "durationSeconds": 360,
  "pieceDescription": "Trzy miniatury fortepianowe to krótki cykl dźwiękowych szkiców, w których każdy utwór eksploruje inną przestrzeń interwałową. Księżyc zasypia to gra z brzmieniem gamy całotonowej, żartobliwa kołysanka dla nieistniejącego snu, w której lekkość dźwięków zderza się z subtelną ironią. Druga miniatura, pozbawiona tytułu rozwija się spiralnie, stopniowo ujawniając złożoność półtonowych relacji – jest pełna załamań rytmu i drobnych przesunięć, które akcentują relatywność ruchu i pulsu. To muzyka surowa, lecz precyzyjnie skonstruowana w napięciu i asymetrii. Seid Eari – anagram Dies irae – wykorzystuje znany motyw, z uśmiechem demaskując jego patos. Całość tworzy miniaturowy łańcuch brzmień, krótki, błyskotliwy, z przymrużeniem oka.",
  "performers": [
    {
      "name": "Dawid Grenda",
      "instrument": "Fortepian"
    }
  ],
  "piecePosition": 2,
  "pieceId": "miniatury-fortepianowe-anastazja-delebarre-debay-2"
}
7
1761656382765
1761656382765
1761671186977
6900be53c3dd566383bc1f79
6900bc66c3dd566383bc1f70
TENSION_MEASUREMENT
2. Anastazja Delabare-Debay
{
  "pieceId": "miniatury-fortepianowe-anastazja-delebarre-debay-2"
}
8
1761656403923
1761656403923
6900be6dc3dd566383bc1f7a
6900bc66c3dd566383bc1f70
PIECE_ANNOUNCEMENT
3. Michał Kulbacki
{
  "composerName": "Michał Kulbacki",
  "pieceTitle": "Fantazja",
  "durationSeconds": 420,
  "pieceDescription": "Za podstawowy środek kompozycji uchodzić muszą glissanda, rozedrgania i wszelkie inne sonorystyczne ozdóbki. To właśnie pod ich sztandarem ma rozgrywać się cała narracja, a przede wszystkim instrumentalny, spojony ze sobą dewiacją dialog.",
  "performers": [
    {
      "name": "Maria Kokoszka",
      "instrument": "Wiolonczela"
    },
    {
      "name": "Kinga Przekota",
      "instrument": "Kontrabas"
    }
  ],
  "piecePosition": 3,
  "pieceId": "fantazja-michal-kulbacki-3"
}
9
1761656429870
1761656429870

Rename Collection

ccw_platform .

Tools

Collection Stats

Documents 64
Total doc size 44.58 KB
Average doc size 713 Bytes
Pre-allocated size 44 KB
Indexes 1
Total index size 36 KB
Padding factor
Extents

Indexes

Name Columns Size Attributes Actions
_id_
_id   ASC
36 KB
 DEL