| _id | concertId | eventType | label | payload | position | createdAt | updatedAt | updated_at |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6900bd2dc3dd566383bc1f71
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
BEFORE_CONCERT
|
ekran główny;formularz;progrm;o projekcie
|
{
"title": "Koncert Kompozytorski",
"subtitle": "Koncert badawczy w ramach projktu Co czują Wrocławianie?",
"pieces": [
{
"composerName": "Julia Łabowska",
"pieceTitle": "Kwartet smyczkowy",
"durationSeconds": 360,
"pieceDescription": "Burza jest utworem, który powstał jako jedno z wielu zadań na zajęcia z kontrapunktu. Składa się on z dwóch części– Burza i Tęcza. Pomimo, że kompozytorka nie jest zwolenniczką klasycznej harmonii, to zarówno tematy jak i współbrzmienia występujące w tym utworze mocno utrwaliły się w jej pamięci. Poprzez tę kompozycję autorka chce przekazać odbiorcom, że nawet po trudniejszych okresach w życiu w końcu przychodzi wyzwalająca ulga oraz wskazuje, że czasami prostota wcale nie jest gorszym wyborem.",
"performers": [
{
"name": "Zuzanna Horna",
"instrument": "Skrzypce I"
},
{
"name": "Natalia Burnagiel",
"instrument": "Skrzypce II"
},
{
"name": "Julia Łabowska",
"instrument": "Altówka"
},
{
"name": "Marysia Kokoszka",
"instrument": "Wiolonczela"
}
],
"piecePosition": 1,
"pieceId": "kwartet-smyczkowy-julia-labowska-1"
},
{
"composerName": "Anastazja Delebarre-Debay",
"pieceTitle": "Miniatury fortepianowe",
"durationSeconds": 360,
"pieceDescription": "Trzy miniatury fortepianowe to krótki cykl dźwiękowych szkiców, w których każdy utwór eksploruje inną przestrzeń interwałową. Księżyc zasypia to gra z brzmieniem gamy całotonowej, żartobliwa kołysanka dla nieistniejącego snu, w której lekkość dźwięków zderza się z subtelną ironią. Druga miniatura, pozbawiona tytułu rozwija się spiralnie, stopniowo ujawniając złożoność półtonowych relacji – jest pełna załamań rytmu i drobnych przesunięć, które akcentują relatywność ruchu i pulsu. To muzyka surowa, lecz precyzyjnie skonstruowana w napięciu i asymetrii. Seid Eari – anagram Dies irae – wykorzystuje znany motyw, z uśmiechem demaskując jego patos. Całość tworzy miniaturowy łańcuch brzmień, krótki, błyskotliwy, z przymrużeniem oka.",
"performers": [
{
"name": "Dawid Grenda",
"instrument": "Fortepian"
}
],
"piecePosition": 2,
"pieceId": "miniatury-fortepianowe-anastazja-delebarre-debay-2"
},
{
"composerName": "Michał Kulbacki",
"pieceTitle": "Fantazja",
"durationSeconds": 420,
"pieceDescription": "Za podstawowy środek kompozycji uchodzić muszą glissanda, rozedrgania i wszelkie inne sonorystyczne ozdóbki. To właśnie pod ich sztandarem ma rozgrywać się cała narracja, a przede wszystkim instrumentalny, spojony ze sobą dewiacją dialog.",
"performers": [
{
"name": "Maria Kokoszka",
"instrument": "Wiolonczela"
},
{
"name": "Kinga Przekota",
"instrument": "Kontrabas"
}
],
"piecePosition": 3,
"pieceId": "fantazja-michal-kulbacki-3"
},
{
"composerName": "Tomasz Śledziona",
"pieceTitle": "Yume no Ito, Utsutsu no Ito?",
"durationSeconds": 360,
"pieceDescription": "Yume no Ito, Utsutsu no Ito? - Nić snu, nić jawy? to utwór na skrzypce solo skonstruowany z wariacji na temat orientalny. Delikatny, nostalgiczny dźwięk skrzypiec snuje dwie nici, prowadzi słuchacza przez świat, w którym rzeczywistość splata się ze snem.",
"performers": [
{
"name": "Zuzanna Horna",
"instrument": "Skrzypce"
}
],
"piecePosition": 4,
"pieceId": "yume-no-ito-tomasz-sledziona-4"
},
{
"composerName": "Oskar Hrankowski",
"pieceTitle": "Sonata in C",
"durationSeconds": 630,
"pieceDescription": "Sonata na trąbkę i fortepian jest utrzymana w neoklasycznej stylistyce. Utwór stanowi pierwsze zmierzenie się kompozytora z klasyczną formą sonaty. Cały utwór skupiony jest wokół centrum tonalnego C. Dzieło składa się z 3 części:\n I. Moderately Fast (umiarkowanie szybko) -- pomimo majestatycznego charakteru cechuje ją swobodne podejście kompozytora do formy sonatowej. Została oparta na harmonice kwartowej i kwintowej oraz polimodalności.\n II. Slowly (powoli) – kompozytor stosuje trzyczęściową formę ABA, gdzie część „A” oparta została na skali chromatycznej oraz współbrzmieniach tercjowych. Ten dobór skali i interwału tercji spowija fragment aurą tajemniczości. Część B kontrastuje z poprzednią poprzez liryzm liryczna oraz nie stroni od nawiązań do tonalności. \n III. Presto (śpiesznie) – energiczna część oparta na skali oktatonicznej i sekundowych współbrzmieniach w partii fortepianu. Ważnym zabiegiem jest naprzemienne stosowanie przez kompozytora metrów 6/8 i 5/8.",
"performers": [
{
"name": "Karol Golema",
"instrument": "Trąbka"
},
{
"name": "Dawid Grenda",
"instrument": "Fortepian"
}
],
"piecePosition": 5,
"pieceId": "sonata-in-c-oskar-hrankowski-5"
}
]
}
|
0
|
1761656109589
|
1761656109589
|
1761671131307
|
6900bd42c3dd566383bc1f72
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
APP_GUIDE
|
etykieta korzystania z telefonów
|
{}
|
1
|
1761656130483
|
1761656130483
|
|
6900bd5ac3dd566383bc1f73
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
SLIDER_DEMO
|
instrukcja obsługi rejestracji napięcia muzycznego
|
{}
|
2
|
1761656154943
|
1761656154943
|
|
6900bd7ac3dd566383bc1f74
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
PIECE_ANNOUNCEMENT
|
1. Julia Łabowska Kwartet
|
{
"composerName": "Julia Łabowska",
"pieceTitle": "Kwartet smyczkowy",
"durationSeconds": 360,
"pieceDescription": "Burza jest utworem, który powstał jako jedno z wielu zadań na zajęcia z kontrapunktu. Składa się on z dwóch części– Burza i Tęcza. Pomimo, że kompozytorka nie jest zwolenniczką klasycznej harmonii, to zarówno tematy jak i współbrzmienia występujące w tym utworze mocno utrwaliły się w jej pamięci. Poprzez tę kompozycję autorka chce przekazać odbiorcom, że nawet po trudniejszych okresach w życiu w końcu przychodzi wyzwalająca ulga oraz wskazuje, że czasami prostota wcale nie jest gorszym wyborem.",
"performers": [
{
"name": "Zuzanna Horna",
"instrument": "Skrzypce I"
},
{
"name": "Natalia Burnagiel",
"instrument": "Skrzypce II"
},
{
"name": "Julia Łabowska",
"instrument": "Altówka"
},
{
"name": "Marysia Kokoszka",
"instrument": "Wiolonczela"
}
],
"piecePosition": 1,
"pieceId": "kwartet-smyczkowy-julia-labowska-1"
}
|
5
|
1761656186397
|
1761656186397
|
1761671168093
|
6900bda4c3dd566383bc1f75
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
TENSION_MEASUREMENT
|
1. Julia Łabowska Kwartet
|
{
"pieceId": "kwartet-smyczkowy-julia-labowska-1"
}
|
6
|
1761656228298
|
1761656228298
|
1761656338174
|
6900bdcdc3dd566383bc1f76
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
OVATION
|
PRZED utworem
|
{
"message": "Przygotuj się do rejestracji napięcia muzycznego"
}
|
4
|
1761656269965
|
1761656269965
|
1761671445599
|
6900bde7c3dd566383bc1f77
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
OVATION
|
PO utworze
|
{
"message": "Dziękujemy za przesłanie odpowiedzi, za chwilę kolejny utwór."
}
|
3
|
1761656295005
|
1761656295005
|
1761656345899
|
6900be3ec3dd566383bc1f78
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
PIECE_ANNOUNCEMENT
|
2. Anastazja Delabare-Debay
|
{
"composerName": "Anastazja Delebarre-Debay",
"pieceTitle": "Miniatury fortepianowe",
"durationSeconds": 360,
"pieceDescription": "Trzy miniatury fortepianowe to krótki cykl dźwiękowych szkiców, w których każdy utwór eksploruje inną przestrzeń interwałową. Księżyc zasypia to gra z brzmieniem gamy całotonowej, żartobliwa kołysanka dla nieistniejącego snu, w której lekkość dźwięków zderza się z subtelną ironią. Druga miniatura, pozbawiona tytułu rozwija się spiralnie, stopniowo ujawniając złożoność półtonowych relacji – jest pełna załamań rytmu i drobnych przesunięć, które akcentują relatywność ruchu i pulsu. To muzyka surowa, lecz precyzyjnie skonstruowana w napięciu i asymetrii. Seid Eari – anagram Dies irae – wykorzystuje znany motyw, z uśmiechem demaskując jego patos. Całość tworzy miniaturowy łańcuch brzmień, krótki, błyskotliwy, z przymrużeniem oka.",
"performers": [
{
"name": "Dawid Grenda",
"instrument": "Fortepian"
}
],
"piecePosition": 2,
"pieceId": "miniatury-fortepianowe-anastazja-delebarre-debay-2"
}
|
7
|
1761656382765
|
1761656382765
|
1761671186977
|
6900be53c3dd566383bc1f79
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
TENSION_MEASUREMENT
|
2. Anastazja Delabare-Debay
|
{
"pieceId": "miniatury-fortepianowe-anastazja-delebarre-debay-2"
}
|
8
|
1761656403923
|
1761656403923
|
|
6900be6dc3dd566383bc1f7a
|
6900bc66c3dd566383bc1f70
|
PIECE_ANNOUNCEMENT
|
3. Michał Kulbacki
|
{
"composerName": "Michał Kulbacki",
"pieceTitle": "Fantazja",
"durationSeconds": 420,
"pieceDescription": "Za podstawowy środek kompozycji uchodzić muszą glissanda, rozedrgania i wszelkie inne sonorystyczne ozdóbki. To właśnie pod ich sztandarem ma rozgrywać się cała narracja, a przede wszystkim instrumentalny, spojony ze sobą dewiacją dialog.",
"performers": [
{
"name": "Maria Kokoszka",
"instrument": "Wiolonczela"
},
{
"name": "Kinga Przekota",
"instrument": "Kontrabas"
}
],
"piecePosition": 3,
"pieceId": "fantazja-michal-kulbacki-3"
}
|
9
|
1761656429870
|
1761656429870
|
| Documents | 64 |
| Total doc size | 44.58 KB |
| Average doc size | 713 Bytes |
| Pre-allocated size | 44 KB |
| Indexes | 1 |
| Total index size | 36 KB |
| Padding factor | |
| Extents |
| Name | Columns | Size | Attributes | Actions |
|---|---|---|---|---|
| _id_ |
_id ASC
|
36 KB | DEL |